Have an account? Register

Forgot your password?

Forgot your username?

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43

Thread: New Member

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    9

    New Member

    Hi everyone,

    New member here with a silver/blue 2005 Crossfire SRT-6. My girlfriend and I were just out for a drive on the highway tonight when we noticed a group of cars pull off the highway and into the Terry Fox monument area. Curiosity got the better of us so we spun around and drove up to see what was going on, and found a crap load of cars there! We were gonna pull in and say hi but felt like a bunch of creepers so we just left.

    Anyways, I'm gonna poke around the forums and maybe make it out to meet some of you soon!

    - - - Updated - - -

    I should add that I have no idea whether the folks at the Terry Fox monument were from this site...I just assumed they might have been, but now I can't find anything under the Events/Meets section so maybe I'm wrong.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder bay
    Posts
    3

    Re: New Member

    Most of them are from a Facebook group called Lakehead auto enthusiasts. I know at least one of them is on here.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder bay
    Posts
    3

    Re: New Member

    Welcome btw sounds like a cool car have to post some pics when you get a chance

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder bay
    Posts
    3

    Re: New Member

    Apparently my name on tapatalk has changed? Lol

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    9

    Re: New Member

    I'll try to wash it up and get some pics this weekend. Oddly enough, I've only taken two pics of it since buying it last year and I can't find them right now!

    Thanks for the info as well - just sent a request to join that FB group. Mostly I just want to apologize for looking like a creep when i drove by slowly past them..lol.

  6. #6
    Member test dart57's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    thunder bay
    Posts
    92

    Re: New Member

    welcome and I saw you up there. sweet looking car

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    9

    Re: New Member

    Thanks! I joined the FB group mentioned above too, so I'll be a little more aware of any future meets

    - - - Updated - - -

    Found a pic of my car from the sales ad...I'll have take a few of my own this week..

    Click image for larger version. 

Name:	8d3cac9eea8b339ba0a5ef2a61a2a840x.jpg 
Views:	35 
Size:	128.0 KB 
ID:	3398

  8. #8
    Senior Member test Sooby's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    513

    Re: New Member

    Well apparently they have one like everyday so no need to really be aware lol

    2006 Subaru Impreza WRX STI
    2000 Toyota Tacoma

  9. #9
    Senior Member test Curtis_conway's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Balsam st
    Posts
    834

    Re: New Member

    Quote Originally Posted by Sooby View Post
    Well apparently they have one like everyday so no need to really be aware lol
    Lovin this shit!!!!

  10. #10
    Senior Member PurpleBilmer's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    thunder Bay
    Posts
    202

    Re: New Member

    They're all young kids in the car game. I thought it was hilarious the first time I got to one of them cuz it reminded me of when I was younger doing shit to my first car. I think the best thing that could come out of that group is getting them driving etiquette for when the tbmotoring meets happen we don't have any accidents like last year. It's pretty funny when the full blown boys drop in too and end up putting their palms through their foreheads at some of the shit the young guys say

  11. #11
    I'm a HATER! test MiniD1CK5's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    2,572

    Re: New Member

    Full blown boys
    FUNCTION >FORM

    Randy Probst's take on the BRZ "it's like a BMW and a Lotus had a baby"

    "Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." -Colin Chapman

    "He who shall be last, shall be sideways and smiling"

  12. #12
    Premium Member test Nabs's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    OP
    Posts
    2,191

    Re: New Member

    I thought it was Team Canadia?
    "Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"

    ///M3 Journal | E39 540i Journal | Turbo Install | Carbon Roof Time-Lapse Install

    How to: edit posts | post pictures w/ browser | post pictures w/ tapatalk

  13. #13
    Junior Member
    Join Date
    May 2015
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    9

    Re: New Member

    Quote Originally Posted by PurpleBilmer View Post
    They're all young kids in the car game. I thought it was hilarious the first time I got to one of them cuz it reminded me of when I was younger doing shit to my first car. I think the best thing that could come out of that group is getting them driving etiquette for when the tbmotoring meets happen we don't have any accidents like last year. It's pretty funny when the full blown boys drop in too and end up putting their palms through their foreheads at some of the shit the young guys say
    Full blown accident?! That's embarrassing. Would love to hear some of these conversations that take place no.. Lol.

    They do seem to meet up quite often! Weekly at least.

  14. #14
    Senior Member test squarebit's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Thunder Bay
    Posts
    861

    Re: New Member

    The DUIs per capita also differ drastically.

  15. #15
    Senior Member PurpleBilmer's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    thunder Bay
    Posts
    202

    Re: New Member

    Lmao no not fullblown accident...it was a very small accident. Not that any accident is small when it happens to your pride and joy!

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. 2015 Autoslalom - Member support
    By MarcGSR in forum Autocross
    Replies: 21
    Last Post: 06-05-2015, 02:16 PM
  2. hey new member
    By SC90GT in forum Member Introduction
    Replies: 6
    Last Post: 04-24-2015, 09:11 PM
  3. new member To here
    By krackem in forum Member Introduction
    Replies: 8
    Last Post: 08-05-2013, 07:54 AM
  4. New Member - RX7 owner and JDM Fan.
    By TougeSpirit in forum Member Introduction
    Replies: 10
    Last Post: 04-26-2013, 11:53 PM
  5. Old Member on the New Site
    By E IN v Y in forum Member Introduction
    Replies: 15
    Last Post: 08-20-2012, 04:45 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •